.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدير معاون وزير نفت از استاندار گيلان

در پي اجرايي شدن عمليات پروژه آزاد سازي حريم و ارتقاي سطح ايمني خط لوله گاز شمال ايران در منطقه گيلان كه با همت و مديريت مهدي سعادتي استاندار گيلان صورت گرفت ، پيام تقدير و تشكري از سوي مهندس جواد اوجي معاون وزير نفت و مدير عامل شركت ملي گاز ايران خطاب به ايشان صادر شده است .

به گزارش شمال نیوز ، دربخشي از اين تقدير نامه آمده است : حضور به موقع ، ارزشمند و روحيه بخش جنابعالي در عمليات عظيم و منحصربفرد ترميم ، بازسازي ايمن سازي و راه اندازي خط اول سراسري كشور كه تا سحرگاه بطول انجاميد و همكاري و هماهنگي هاي ستودني شما در جريان انجام اين عمليات همچون دوران طلايي دفاع مقدس نشان از همت ، اراده و اخلاص شما دارد .

وی درادامه گفت: اينجانب ضمن تقدير از جنابعالي و همكاران گرانقدرتان اين افتخار بزرگ كه همانا خدمت به مردم شريف ، شهيد پرور و بزرگوار ايران اسلامي است را به شما تبريك و تهنيت عرض نموده و برايتان از خداوند قادر متعال پيروزي و سربلندي خواستارم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 مهر 1390
به نام خدا
بنده خودم بعنوان يك نيروي فني كه آن شب در منطقه عمليات در تالش حضور داشتم در اقدامي كم نظير و شايد نادر به چشمان خودم ديدم كه آْقاي استاندار پابه پاي مهندسين و كارگران با روحيه اي عالي و صميمي و خستگي ناپذير از اوايل شب تا نزديك صبح در اين پروژه عظيم و حساس ياريگر و همراه متخصصان كشور عزيزمان بود.
به خاطر رفتار و اخلاق آقاي سعادتي كه بنده اولين بار يود ايشان را ديده بودم. مجذوب شخصيت دوست داشتني اش شدم و جالب تر برايم اين بود كه با اينكه تا نزديكاي سحر آنجا بود. اما فردا صبح رفت استانداري سر كار و جلسه!
خدا چنين مسئولين كميابي را حفظ كند.
اكبري از گيلان
نا شناس 25 مهر 1390
خدا قوت سردار مازنی ، یک خاطره از ایشان در دوره فرماندهی سپاه منطقه مازندران : ایشان روزی از هفته را به سربازها اعلام میکردند شماها کادر شوید و کادری ها سرباز واقعا چه حالی میداد این نگرش سردار به زیر مجموعه اش بوده . ایشان هر کجائی که منشاء خیر است گیلانی ها قدرش رابدانید . یا علی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.